Regulamin sklepu babywer.pl

Regulamin sklepu babywer.pl

1. Postanowienia ogólne:

1.1 Właścicielem sklepu internetowego www.babywer.pl jest Weronika Paluszkiewicz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Werbike Weronika Paluszkiewicz, Luboń ul. Żabikowska 50/7 NIP 777-309-30-94 REGON 302460140, sklep@babywer.pl tel. 535-845-644, z siedzibą w sklepie w Poznaniu, 61-341 ul. Starołęcka 213

1.2 Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.

1.3 Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.

1.4 Definicje:

  • Sprzedawca – Werbike Weronika Paluszkiewicz Luboń ul. Żabikowska 50/7 NIP 777-309-30-94

  • Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

  • Sklep Internetowy – serwis www.babywer.pl za pomocą którego Klient może dokonać zakupu towarów dostępnych w tymże Sklepie.

  • Klient – podmiot, osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonała bądź zamierza dokonać zakupu (złożyć zamówienie, zawrzeć umowę sprzedaży) w Sklepie Internetowym.

  • Zamówienie – oświadczenie woli kupującego w celu zawarcia umowy sprzedaży na odległość, Towarów dostępnych w Sklepie Internetowym.

  • Produkt; Towar – rzecz materialna, ruchoma, która jest przedmiotem zawarcia umowy sprzedaży na odległość między Sprzedawcą a Klientem Sklepu Internetowego. Wszystkie Towary są nowe, nieużywane oraz posiadają gwarancję producenta (ustalonej odgórnie w zależności od danego produktu)

  • Konsument – osoba fizyczna, dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2. Usługi elektroniczne w sklepie internetowym:

2.1 Konto Klienta – dobrowolnie, nieodpłatnie stworzony profil Klienta na czas nieokreślony, w którym zgromadzone są dane podane przez Klienta wykorzystywane w procesie realizacji Zamówienia oraz zapisanej w nim historii składanych przez Klienta Zamówień. Każde Konto Klienta zabezpieczone jest hasłem podanym przez samego Klienta w chwili zakładania Konta. Klient w każdej chwili ma prawo do odstąpienia wykorzystywania jego danych osobowych, wiąże się to z likwidacja konta. Rezygnacji można dokonać poprzez wysłanie wiadomości e-mail o treści „STOP” z dodatkowym opisem do Sprzedawcy, pod adresem sklep@babywer.pl bądź
 telefonicznie; 535-845-644 (stawka za minutę rozmowy – według taryfy operatora).

2.2 Usługa Konto Klienta – do założenia Konta Klienta niezbędne są poprawnie wprowadzone dane Klienta takie jak: imię, nazwisko, numer telefonu, adres do wysyłki, adres E-mail (potrzebny do weryfikacji konta).

2.3 Formularz Zamówienia – wirtualna karta Zamówienia, tworzona zaraz po dodaniu przynajmniej jednego produktu do Koszyka. Po dodaniu wszystkich interesujących Klienta Towarów oraz wypełnieniu Formularza danymi niezbędnymi do wysyłki produktu tj. imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Towary, ilość Towarów, miejsce i sposób dostawy Towarów, sposób płatności. Do otrzymania faktury dla firm niezbędne jest także podanie numeru NIP.

2.4 Usługa Formularz Zamówienia – usługa ta jest nieodpłatna i znika z momentem złożenia zamówienia.

2.5 Newsletter – inaczej biuletyn, zapisanie się do niego odbywa się automatycznie podczas rejestracji Konta Klienta.

2.6 Usługa Newsletter – usługa ta jest bezpłatna oraz nie jest wymagana do złożenia Zamówienia. Zapisanie się do Newslettera pozostaje tylko i wyłącznie w gestii Klienta. Po aktywowaniu usługi Newsletter, wysyłane mogą być okresowo e-maile odnośnie aktualnej oferty sklepu internetowego.

Tak samo jak w przypadku Konta Klienta, Klient, może bez podania przyczyny zrezygnować z Newslettera, poprzez kontakt ze Sprzedawcą pod adresem e-mail sklep@babywer.pl , telefon 535-845-644 (stawka za minutę rozmowy – według taryfy operatora).

3. Techniczne warunki korzystania ze sklepu:

3.1 Do złożenia Zamówienia, niezbędny jest dostęp do internetu, urządzenia umożliwiającego wykorzystanie go (tj. komputer, telefon, tablet), przeglądarki internetowej oraz adresu e-mail.

3.2 Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi, pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.

3.3 Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.

3.4 Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, stanowiącą integralna część niniejszego regulaminu.

3.5 Klient zobowiązany jest do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych Sprzedawcy oraz osób trzecich.

4. Składanie zamówienia / zawieranie umowy sprzedaży

4.1 Zamówienie może być złożone poprzez:

  • Formularz Zamówienia dostępny na stronie Sklepu.

  • Pocztą elektroniczną, składaną poprzez kontakt sklep@babywer.pl

  • Poprzez wiadomość SMS na numer 535-845-644 (tutaj przed podaniem swoich danych osobowych należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych przez nasz Sklep – babywer.pl) 

4.2 Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym za pomocą wyżej wymienionych metod

4.3 Ścieżka składania zamówienia:

  • wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka

  • wybór formy dostawy i płatności

  • podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy (zakładanie Konta Klienta nie jest wymagane do złożenia zamówienia lecz nieznacznie polepszy ono komunikację oraz może wpłynąć na czas realizacji zamówienia)

  • zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”

  • wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta

  • zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub telefonicznie

4.4 Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.

4.5 W razie stwierdzenia niezgodności w przesłanej informacji, Sprzedawca prosi o kontakt.

4.6 Modyfikacja Zamówienia przez Kupującego możliwa jest poprzez kontakt ze Sprzedawcą, do czasu, gdy Zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji.

4.7 Po poprawnie złożonym Zamówieniu, Klient, niezwłocznie otrzyma wiadomość e-mail (wysłaną na podany przez Klienta adres podczas wprowadzania danych do Formularza), potwierdzającą zarejestrowanie/przyjęcie Zamówienia w Sklepie.
Wiadomość ta zawiera:

  • dane Sklepu w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu

  • opis produktu ( np. ilość, kolor, wymiary)

  • jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów

  • cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy m.in. dostawy

  • sposób płatności

  • informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania Zamówienia.

  • informację o prawie do rękojmi

  • wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni (w formie załącznika)

4.8 Zamówienie może zostać odrzucone/anulowane z powodu:

  • braku wpłaty klienta w niżej określonym terminie płatności

  • błędnie wypełnionego Formularza Zamówienia

  • nagłych, nieprzewidzianych usterek/błędów w poprawności funkcjonowania serwisu Sklepu Internetowego (np. błędy wynikające z importu aktualnego stanu magazynowego)

  • gry zamówienie jest złożone nierzetelnie, zawierające wprowadzające w błąd Sprzedawcę dane; bądź gdy Klient wybrał nieprawidłowy adres wysyłki

  • braku jakiegokolwiek kontaktu ze strony Klienta

  • zduplikowania zamówienia przez Klienta, czy to przypadkowo czy też umyślnie

5. Formy oraz terminy płatności:

  • Płatność przy odbiorze przesyłki/za pobraniem – płatność należności za Zamówienie kurierowi)

  • Przedpłata na konto bankowe:

Bank ING Nr konta: 65 1050 1520 1000 0092 1144 2570

WerBike
Weronika Paluszkiewicz
Żabikowska 50/7
62-030 Luboń

Płatność należy uiścić do 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

  • Płatność gotówką oraz karta płatniczą w placówce Sprzedającego, ul. Starołęcka 213, Poznań.

  • Płatność za pośrednictwem portali płatniczych np. PayU, Przelewy24

  • Płatność w systemie ratalnym – płatność odbywa się za pośrednictwem udzielenia kredytu przez Santander Consumer Bank S.A KRS: 0000025237, NIP: 5260215088.

6. Realizacja zamówienia:

6.1 Zaraz po opłaceniu Zamówienia przez Klienta; ewentualnie przy wyborze przez Klienta opcji „za pobraniem”, zamówienie zostaje przekazane do realizacji.

6.2 Termin realizacji opłaconego już Zamówienia wynosi do 14 dni od wpłynięcia zamówienia do systemu (dnia zawarcia Umowy Sprzedaży) z zastrzeżeniami co do niektórych przedmiotów, które mogą występować w Sklepie jako produkt w Przedsprzedaży (Pre-Order) zamówienie z późniejsza wysyłką.

6.3 Wysyłka Zamówienia odbywa się poprzez następujące firmy kurierskie: Pocztex Kurier 48 , InPost ,Poczta Polska Palety 

6.4 Wszystkie koszty związane z transportem podawane są w Formularzu Zamówienia jeszcze przed złożeniem zamówienia. Koszty te mogą być ruchome, ze względu na wagę lub ilość zamówionych produktów, lecz nie mogą ulec zmianie po dokonaniu zamówienia.

6.5 Klient zawierając Umowę Sprzedaży, zobowiązany jest do pokrycia kosztów wysyłki/dostawy chyba, iż w danym momencie składania Zamówienia w Sklepie Internetowym trwa promocja „Darmowej Dostawy” do Klienta.

6.6 Do przesyłki, jako dowód zakupu dodawany jest paragon fiskalny, bądź jeżeli klient się zadeklaruje, Faktura Vat na życzenie Klienta.

6.7 Aktualny status realizacji zamówienia, Kupujący może sprawdzić na stronie Sklepu.

7.0 Formy i koszty dostawy:

7.1 Klient zobowiązany jest do wyboru jednej z dostępnych opcji dostawy towaru:

  • Paczka kurierska – Pocztex Kurier 48, InPost, InPost Paczkomaty, AmbroExpress

  • Paczka kurierska pobraniowa (płatność przy odbiorze) Pocztex Kurier 48, InPost, InPost Paczkomaty, AmbroExpress

  • Odbiór osobisty w placówce sklepu (opcja darmowa) możliwy pod adresem: Starołęcka 213, 61-341 Poznań, Wielkopolskie
    W dniach roboczych od pon. do pt. w godzinach od 10 do 18 oraz soboty – 10-15
    Uprzejmie informujemy, iż odbiór osobisty możliwy jest dopiero po otrzymaniu od Sprzedawcy potwierdzenia z możliwością owego odbioru.

7.2 Po przekazaniu przesyłki przez Sprzedawcę firmie kurierskiej, Klient otrzymuje numer przesyłki z możliwością monitorowania drogi paczki na stronie kuriera.

7.3 Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Polski.

7.4 Koszty wysyłki podane są w trakcie składania Zamówienia na Stronie Internetowej

7.5 Podstawowy termin dostawy Zamówienia wynosi 14 dni roboczych, chyba, że w opisie danego Produktu istnieje krótszy termin dostawy.

7.6 Początek biegu terminu wysyłki zaczyna się, dla następujących form płatności, od:

  1. W przypadku zamówień z opcją zapłaty przelewem – od dnia wpłaty należności za Zamówienie

  2. W przypadku zamówień z opcją za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży

  • W przypadku płatności w systemie ratalnym – zaraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia o udzieleniu kredytu od kredytodawcy.

7.7 Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w PLN zawierają podatki i opłaty (cena brutto). Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.

7.8 Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.

7.9 Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.

8. Prawo odstąpienia od umowy:

8.1 Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania Zamówienia.

8.2 Odstąpienie może być napisane w dowolnej formie z podaniem danych kupującego oraz numeru konta.

8.3 W przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, Kupujący będący Konsumentem ma obowiązek zwrócić zakupiony Towar nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, załączając do Towaru wzór odstąpienia od umowy. Zakupiony towar w nienaruszonym stanie, należy zwrócić na poniższy adres: Werbike Weronika Paluszkiewicz Poznań 61-341 ul. Starołęcka 213.

8.4 Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z owego uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.

8.5 Koszty przesłania Towaru są zwracane przez Sklep tylko jeżeli Konsument wybrał sposób wysyłki Towaru, inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

8.6 W sytuacji stwierdzenia przez Kupującego, iż przesyłka została uszkodzona w wyniku transportu, należy spisać protokół szkody w obecności kuriera oraz poinformować o tym Sprzedawcę. W przypadku trudności ze sporządzeniem protokołu szkody zaleca się spisanie danych osobowych pracownika firmy dostarczającej przesyłkę i przekazanie tych informacji dla Sprzedawcy. Jeżeli kurier nie postanowił, zaczekać z rozpakowaniem paczki w celu oglądnięcia zakupionego Towaru, należy w ciągu 7 dni roboczych zadzwonić do danej firmy kurierskiej w celu zamówienia ponownego podjazdu kuriera aby owy protokół sporządzić. Protokół ten należy przesłać drogą cyfrową na adres e-mail sklep@babywer.pl

8.7 Produkt nie może posiadać śladów użytkowania, musi być kompletny oraz posiadać oryginalne opakowanie.

8.8 Aby przyspieszyć proces reklamacji, należy dodać również otrzymany od Sprzedającego dowód zakupu Towaru, paragon, FV, ewentualnie inną dokumentację dokonania zapłaty np. potwierdzenie przelewu.

8.9 Klient ponosi odpowiedzialność za ewentualne zmniejszenie wartości Towaru wskutek korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter, cech i funkcjonowania Produktu.

8.10 Płatności zostaną zwrócone tym samym sposobem, którego użył Kupujący, chyba że zgłosił się na otrzymanie płatności inną drogą, która nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

8.11 Klientowi nie będącemu konsumentem, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. W przypadku takich Kupujących, zasady odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.

9. Prawa dotyczące przedsiębiorców (Klientów nie będących konsumentem)

9.1 Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

9.2 W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

9.3 Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

9.4 Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

9.5 W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika, Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

9.6 W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia.

9.7 Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem.

9.8 Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

10. Gwarancja i reklamacje:

10.1 Czas Gwarancji jest opisany w karcie gwarancyjnej każdego Produktu i wynosi od 2 do 5 lat. Długość trwania gwarancji zależy tylko i wyłącznie od Producenta danego Produktu oraz prawa Polskiego.

10.2 W przypadku roszczeń co do zakupionego Produktu, prosimy kontaktować się ze Sprzedawcą:

pod adresem e-mail sklep@babywer.pl

telefonicznie: 535-845-644

tradycyjnym listem na adres: Werbike Weronika Paluszkiewicz ul. Starołęcka 213, 61-341 Poznań

bądź bezpośrednio z Gwarantem/Producentem co znacznie może przyspieszyć naprawę/wymianę uszkodzonego Produktu.

10.3 Konsument zgłaszający reklamacje z tytułu gwarancji, po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedającym, zobowiązany jest wysłać reklamowany Produkt na adres firmy : Werbike Weronika Paluszkiewicz Starołęcka 213, 61-341, Poznań.

10.4 W zgłoszeniu reklamacyjnym powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, uszkodzenia, data jej wystąpienia, dane Konsumenta, numer zamówienia, dane kontaktowe oraz jasno określone żądanie Konsumenta (do wyboru: zwrot gotówki, naprawa Produktu, wymiana towaru na nowy, żądanie rękojmi).

10.5 Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.

10.6 W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.10.5, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.

10.7 W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.

10.8 Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencyjny lub telefoniczne na numer podany przez Klienta.

10.9 W przypadku odrzucenia reklamacji, Klient ma prawo do pozasądowego rozstrzygania sporów, poprzez interaktywną stronę internetową ODR (Online Dispute Resolution) znajdującej się pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL


11. Postanowienia końcowe:

11.1 Wszystkie nieuregulowane sprawy niniejszym Regulaminem podlegają powszechnie obowiązującym przepisom prawa polskiego.

11.2 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie wynikających z obowiązków nakładanych przez zmiany przepisów prawa oraz rozszerzania, aktualizowania zawartych w nim przepisów (np. zmiany w sposobie dostawy czy kosztów dostawy)

11.3 Aktualny Regulamin nie ogranicza żadnych praw kupującego. Również, jego ewentualne regulacje, nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian w Regulaminie, w szczególności zmiany te nie będą miały wpływu na złożone już bądź składane w danej chwili Zamówienia oraz zawarte lub w trakcie wykonywania Umowy Sprzedaży.

Scroll to Top